sila like fan page rileks~ tenang~... terima kasih

suka blog ni?

IKLAN

Sunday 25 March 2012

wanita-wanita yang paling ganas di dunia

Pin It


disini rileks tenang senaraikan wanita-wanita yang paling ganas di dunia.... XD

1.Judy Moran (dipenjara 2009-sampai sekarang)


Dengan pimpinan seorang wanita tidak bererti bahawa organisasi seperti Keluarga Moran tidak boleh menerajui geng mereka untuk mengubah Melbourne menjadi Dodge City. Judy Moran, adalah wanita berusia 66 tahun yang memimpin Gengster terbesar di Melbourne. Dia gelar sebagai “family matriarch”.

2.Xie Caiping (dipenjara, 2009-sehingga sekarang)


Hampir setahun yang lalu, kota Chongqing Cina mengeluarkan tindakan keras terhadap kejahatan kongsi gelap, sebuah operasi besar-besaran yang menangkap hampir 1500 ahli kongsi gelap, yang semuanya berada dibawah pimpinan Xie Caiping. Sebagai bos, Caiping menjalankan kasino haram dan bertanggung jawab untuk menjaga semua kegiatan dibandar itu.

3.Rosetta Cutolo (dipenjara 1993-sehingga sekarang)


Wanita ini menjadi gangster kerana saudaranya ditangkap polis Itali. Dia meneruskan bisnes yang diceburi saudaranya itu. Dia menjadi ketua kongsi gelap yang paling dicari di Itali kerana dia termasuk dalam senarai nama keluarga Raffaele Cutolo, Nuova Camorra Organizzata (NCO), iaitu gangster yang paling ditakuti di Itali. Setelah menyerang balai polis Itali pada tahun 1981, dia menghabiskan 10 tahun sebagai pelarian sehingga akhirnya menyerah.

4.Maria Leon (dipenjara 2010-sehingga sekarang)


Seorang ibu 44 tahun dengan 13 anak-anak mungkin didengari tidak terlalu berbahaya. Namun berbeza dengan Maria Leon, dia menjadi ketua pengedar ubat bius terbesar yang menguasai timur laut Los Angles dan Beirut. Dia mengatur bisnesnya pada waktu yang sama dia memberikan pendidikan untuk anak-anak nya.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...