sila like fan page rileks~ tenang~... terima kasih

suka blog ni?

IKLAN

Wednesday 28 March 2012

lagu lazy song versi bahasa melayu

Pin It


salah satu lagu bruno mars iaitu lagu lazy song dialih ke bahasa melayu... sangat kreatif dan kelakar.... hahaha... korang layan ja la~

Hari ni aku malas nak mampus
dari pagi pun tak mandi
Jangan engkau koling-koling aku
sms pun aku tak layan
Sumpah hari ni malas nak mampus

Kat luar tengah hujan dan aku bukak kipas
Rasa duduk obersea rasa sejuk gila
Selimut jadi peneman

Dalam selimut baring atas sofa empuk
Depan kaca tv, tengok discovery
Aku adalah raja hari ni

oh malas oh malas
oh malas nak mampus

Hari ni aku malas nak mampus
dari pagi pun tak mandi
Jangan engkau koling-koling aku
sms pun aku tak layan
Sumpah hari ni malas nak mampus
malas nak mampus

ho ho oo
ho ho oo malas nak mampus
hoo ho oo
hoo ooo

perut aku lapar tapi aku malas masak
sejuk begini best dpat makan maggi
tapi malas betul nak bangun
sekali keluar tv awek eropah berbikini
oh begitu indah ciptaan tuhan ini
terus perut aku kenyang

oh malas
oh malas
oh malas nak mampus

Hari ni aku malas nak mampus
dari pagi pun tak mandi
Jangan engkau koling-koling aku
sms pun aku tak layan
Sumpah hari ni malas nak mampus

tak aku tak mahu bangun
sebab malas nak mampus
tak mahu tak mahu tak mahu tak mahu
nak duduk dalam selimut
sebab sejuk nak mampus
malas malas malas malas


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...