sila like fan page rileks~ tenang~... terima kasih

suka blog ni?

IKLAN

Thursday 10 May 2012

Terlanggar isteri hingga maut

Pin It



IPOH – Kecuaian seorang lelaki warga emas mengundur kereta tanpa melihat ke belakang menyebabkan isterinya maut dalam kejadian yang berlaku di hadapan rumah mereka di Taman Buluh Mas, Taman Pertama, di sini, pagi kelmarin.
Mangsa, Wong Foo Mei, 74, disahkan meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) pada hari yang sama.
Ketua Bahagian Ketenteraman Awam dan Trafik Daerah Ipoh, Deputi Superintendan Wan Sharudddin Wan Omar berkata, dalam kejadian jam 9.15 pagi itu, suami mangsa, Lee Lan Ching, 77, dikatakan tidak menyedari kehadiran isterinya sewaktu mengundurkan kenderaan.
Menurutnya, berdasarkan maklumat yang diperolehi, suami mangsa yang panik turut melanggar pondok di taman berhampiran rumah mereka sehingga rosak.
“Siasatan awal polis mendapati mangsa, Foo Mei, berada di belakang kereta ketika suaminya sedang mengundurkan kereta lalu terlanggarnya.
“Akibat rempuhan itu mangsa yang cedera parah dikejarkan ke HRPB untuk mendapatkan rawatan sebelum disahkan meninggal dunia jam 11.35 pagi semalam,” katanya.
Beliau berkata, kemalangan itu tiada unsur jenayah kerana pasangan warga emas berkenaan tidak mempunyai masalah keluargan, namun siasatan masih diteruskan bagi mengenal pasti punca sebenar kemalangan.

0 comments:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...